utorak, 21.10.2014.

Nepodnošljiva lakoća odlazaka

Okrećem leđa i odlazim... već dobro znan prizor.
Znam da neće viknuti, zgrabiti me za ruku, znam da mi ne gleda u leđa, znam da ne misli ništa.
Samo odlazi u mraku, koji mi bubnja u ušima.

Više ne puštam ni suzu, stotine sam kilometara od toga, stotine tisuća prohodanih milja sjećanja, koja više ne znači ništa..
I pitam se samo, tko je ukrao moje stihove?

I tražim ih ponekad, tražim ih na najrazličitijim mjestima, u snovima svoje kćeri, u jutarnjoj kavi, u nekim riječima sasvim druge boje i mirisa. Ali okus stiha ne mogu naći.
Pa mi vrišti ponekad u glavi i pulsira srce ubrzano i trčim da nađem bar poneki stih koji će mi vratiti onaj izgubljeni komadić sebe.

I kada okrenem leđa, znam da ću ga možda naći u onoj sjeti i komadiću neutješne tuge
u usamljenosti koja me obuzima, pa tražim tu ruku koja me neće pustiti samo tako.
I koju ja neću pustiti onako usput..jer neću znati i neću moći..

Ali postaje tako lako, nepodnošljivo lako..
otići, okrenuti se na vršcima pete i kliznuti u daljinu, postaje tako posebno lako, kako nije nikada bilo
ne izreći niti jednu riječ, postaje previše lako prešutjeti, ostati u tišini koja ne očekuje..




I hodati, samo hodati, trčati od te nepodnošljive lakoće odlazaka koji su sada lebdeći i prpošni, laki poput toplog jesenjeg povjetarca
I miluju me i prolaze mi prstima kroz kosu, umjesto nečijih prstiju...
Otići, sada je tako lako, zavrtjeti se oko sebe i krenuti tražiti svoj stih.
Pa ispisujem mnoge riječi i već me bole vršci prstiju
Jer riječi su prokletstvo kojem se uvijek vraćam pod cijenu potrošenosti i površnosti

Kao i odlasci...



- 20:15 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos