nedjelja, 20.07.2014.

Pretežno sunčano sa mogućnošću ljubavi

Dok me ovo ljeto moja provincija tjera u neke svjetove bez ljudi i njihovih ispraznih parola, dok prolazim potpuno nezainteresirana ulicama tog gradića, gdje sam zapela, pa očekujem čudo, koje će me možda spasiti, kao da pomirena u sebi, znam da moram..još neko vrijeme izdržati ovdje.

Pa pokušavam izvući ono najbolje od sebe, od tih sitnih uličica i nešto većih ljudi
Nema ih mnogo. Nema mnogo onih sa kojima se preklapaju moje riječi. Ili moje tišine.

Ljeto je zahvalna pojava.
Bezbrižno i opušteno, a opet kao da te grozničave vrućine, izvlače iz mene, sve te nakupljene štetne tvari. Detoksikacija srca.
Potpuno prirodna.
Čak i bezbolna.

Svaki dan slušam ljude koji se ranjavanju svojim očekivanjima. Pa im drugi ljudi ne ispunjavaju, njihove tako jake želje i još jače potrebe.
Naučila sam davno, očekuj jedino od sebe...
Mada svoja obećanja povremeno kršim, ali sve manje...
No, koliko zaista iskreno ne očekujem i jesam li se pomirila sa svojim mirom, možda čak postala i ravnodušna spram nekih stvari, nisam posve sigurna.

Volim osjećaj sunca pomiješan sa osjećajem vode na svom tijelu.
Osjećaj je sličan onome, kada netko nježno prstima prolazi po mom tijelu.
Kapljice vode, dodiruju i srce. Pa ga čiste..

Pretežno je sunčano, bez očekivanja.
Pretežno je sunčano kada se napravi distanca..ili odmak...
Ja to nikada nisam znala.



Pa znam da ću tako i ovog ljeta kada ne govorim mnogo, trepćem , slušam i osluškujem nešto više, pasti poput djevojčice, koja se onako sasvim slučajno posklizne na mokre rubove.
A rubovi su obično točka padanja. Skliski poput granice između sna i jave, poput očekivanja, poput riječi na koje padam, pa tada skupljam slova..
I vrtim ih tada, igram se, dajem riječima neki novi smisao..

Pretežno je sunčano, sa djelomičnom mogućnošću ljubavi.
Pasti će poput pljuska, smočiti me do gole kože.
A ja volim ljetni pljusak. Nenadan, jak i prodoran.

Sa svim grmljavinskim pojavama, sijevanjem i munjama...
Bez riječi..
Samo kapljice vode koje se cijede po tijelu..
A ono zna
Najbolje..


- 11:35 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos